Menu
EUR

Klantenservice

Vind snel en gemakkelijk uw antwoord op onze klantenservicepagina.
+31 (0)88 426 40 95
Dinsdag t/m vrijdag tussen 10:00 - 16:30
Chat
Maandag t/m zaterdag tussen 09:00 - 17:00

Of het nu gaat over een offerte, over je betaling, je garantie, montage of onderhoud, PVC, laminaat, traprenovatie of visgraat: jouw vragen, die beantwoorden wij graag. Lees hieronder meer over hoe wij jou kunnen helpen. 

VloerXXL staat voor de efficiëntie van online kopen. Je kan ons dan ook perfect bereiken vanuit je eigen huis of kantoor. Neem contact met ons op op één van de volgende manieren: 

  • Telefonisch: dinsdag tot en met vrijdag tussen 10:00 en 16:30 uur; 
  • Via de chat: (rechtsonder in beeld) dinsdag tot en met zaterdag tussen 10.00 en 17:00 uur.
Liever langskomen? De deur staat open! Voor sommige zaken kom je toch gewoon liever langs. Dat kan! Bezoek onze kleine, maar volledig ingerichte en informatieve studio in Zwolle en drink een kopje koffie met één van onze adviseurs.
 
Onze showroom bevindt zich aan de Duurzaamheidstraat 24B in Hattemerbroek en is geopend van dinsdag tot en met zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. 
 

Heb je een klacht of wil je beroep doen op je garantie?

Ben je niet tevreden over je vloer(materiaal), de legger, of is er een probleem opgetreden na het leggen? Vul dan het serviceformulier in en licht het probleem toe met foto’s. Zorg ervoor dat je het formulier volledig invult en foto’s van het probleem uploadt.

Het is belangrijk dat je inlogt met het e-mailadres waarmee je de bestelling bij ons hebt geplaatst. Zonder de juiste klantgegevens kunnen wij je aanvraag niet in behandeling nemen.

Wat gebeurt er met jouw klacht/probleem?

  1. Vul het klacht- en serviceformulier volledig in:
    Om een goed beeld te krijgen van jouw klacht, vragen we je het formulier zo compleet en duidelijk mogelijk in te vullen. Vergeet niet om foto’s van de klacht toe te voegen.

  2. We verzamelen alle info over jouw order:
    Nadat je het formulier hebt verzonden, gaan onze servicespecialisten er direct mee aan de slag. We verzamelen alle informatie over de klacht en de bijbehorende order.

  3. We komen tot een passende oplossing:
    De eerstvolgende maandag nemen we per e-mail contact met je op om jouw klacht te bespreken. Zodra we een passende oplossing hebben gevonden, ontvang je een bevestiging en lossen we de klacht binnen 14 dagen op.

Klik hier om de Klacht- en serviceformulier in te vullen.

Mondelinge toezeggingen door vertegenwoordigers, montagepartners of tussenpersonen van VloerXXL binden VloerXXL slechts indien deze schriftelijk door haar zijn bevestigd via [email protected]

Neem contact op

Contactgegevens

0884264095
KVK nummer: 81204302
btw-nummer: NL861986684B01
VloerXXL Duurzaamheidsstraat 24B
8094SB Hattemerbroek
Nederland
Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!