Het is belangrijk dat je inlogt met het e-mailadres waarmee je de bestelling bij ons hebt geplaatst. Zonder de juiste klantgegevens kunnen wij je aanvraag niet in behandeling nemen.
Wat gebeurt er met jouw klacht/probleem?
-
Vul het klachtenformulier volledig in:
Om een goed beeld te krijgen van jouw klacht, vragen we je het formulier zo compleet en duidelijk mogelijk in te vullen. Vergeet niet om foto’s van de klacht toe te voegen. -
We verzamelen alle info over jouw order:
Nadat je het formulier hebt verzonden, gaan onze servicespecialisten er direct mee aan de slag. We verzamelen alle informatie over de klacht en de bijbehorende order. -
We komen tot een passende oplossing:
De eerstvolgende maandag nemen we per e-mail contact met je op om jouw klacht te bespreken. Zodra we een passende oplossing hebben gevonden, ontvang je een bevestiging en lossen we de klacht binnen 14 dagen op.
[powr-form-builder id="ceab9dbe_1720274723"]